«Звітувати про сталий розвиток – це європейський стандарт», - віце-президент мережі АЗК «ОККО»
13.11.2014

«Звітувати про сталий розвиток – це європейський стандарт», - віце-президент мережі АЗК «ОККО»

«Від моменту свого заснування мережа АЗК «ОККО» орієнтується на кращі світові практики корпоративного управління. Тому регулярне звітування про досягнення у сфері сталого розвитку стало обов’язковою  практикою для компанії», - розповів віце-президент «Концерну Галнафтогаз» (мережа «ОККО») Олександр Гегедиш під час презентації корпоративного звіту про сталий розвиток 7 листопада у Києві.

 

За словами Олександра Гегедиша, дотримання соціальних та екологічних стандартів є необхідною умовою для роботи з європейськими інвесторами та партнерами, інструментом для збільшення лояльності працівників та клієнтів, побудови ефективного діалогу з громадами, де є АЗК «ОККО».  Як приклад, він навів історію взаємин між «Концерном Галнафтогаз» і Європейським банком реконструкції і розвитку. У 2001 році мережа «ОККО» отримала перший кредит від цього банку на 1,2 мільйона USD з лінії підтримки малого й середнього бізнесу, а зараз ЄБРР є одним з найбільших акціонерів та інвесторів мережі «ОККО». «Це є прямим свідченням, що у Європі нас сприймають як прозору й відповідальну компанію», - наголосив Олександр Гегедиш.

 

У київському обговоренні звіту «Концерну Галнафтогаз» узяло участь приблизно 20 українських експертів у сфері сталого розвитку, які обговорили не тільки сам документ, а й ширшу проблематику діалогу суспільства й бізнесу в Україні. Як зазначила у своєму виступі редактор блоку «Сталий розвиток» видавництва Ekonomika Communication Hub Олена Гладських, нині великий бізнес, як це не парадоксально, набагато вище оцінює важливість інформаційної відкритості й необхідність взаємодії із зацікавленими сторонами, ніж самі стейкхолдери.  «Тому з головною темою свого звіту зі сталого розвитку, присвяченому відповідальному маркетингу й комунікаціям, мережа «ОККО» влучила в ціль, - вважає Олена Гладських. – І не менш вважливо, що вона зуміла вдало донести цю тематику до аудиторії: інфографіка -  це той якір, що дозволяє не «потонути»  в обширі інформації».

 

«Концерн Галнафтогаз» уже шостий рік публічно звітує перед суспільством про свою діяльність і досягнення.  У звіті за 2013 рік докладно висвітлено залучення компанії у проекти на 4 пріоритетних для нього  напрямках сталого розвитку  – відповідальні комунікації, безпека, охорона довкілля і корпоративне волонтерство. Найбільша увага у цьому звіті зосереджена на питаннях системного спілкування компанії з суспільством, клієнтами й усіма зацікавленими сторонами. Адже отримуючи від них докладний зворотній зв’язок, мережа АЗК «ОККО» може правильно формувати свою ринкову й соціальну стратегію та оперативно реагувати на суспільні запити.

 

Окрім того, зі звіту можна довідатися, що за 2013 рік валовий дохід «Концерну Галнафтогаз» збільшився на 1 мільярд гривень, на 10% зросла кількість АЗК у мережі «ОККО» (до 395 заправок), так само, як і кількість працівників компанії – нині вона дає роботу майже 10 тисячам людей.  Частка «ОККО» на ринку пального перевищила 15%. Водночас активно розвивалися й інші напрямки бізнесу компанії. Зокрема, у мережі закладів харчування A la minute, Pasta Mia, Hot Café  кількість об’єктів зросла до 424: щодня вони обслуговують приблизно 10 тисяч відвідувачів. Зареєстрованими учасниками програми FISHKA стало майже 2 мільйони українців. Торік вони отримали винагороди та знижки на загальну суму 109 мільйонів гривень (з ПДВ).

 

З повною версією нового звіту зі сталого розвитку «Концерну Галнафтогаз»  можна ознайомитися за посиланням: 

http://okko.ua/uk/reporting_on_sustainability

Поділитись