Не друкуйте без потреби. Бережіть довкілля!

Якщо друк, все ж, необхідний, користуйтеся опцією двостороннього друку.

Компанія ОККО увійшла в ТОП-20 компаній-лідерів корпоративної соціальної відповідальності в Україні

09.07.2019

Бізнес-видання «Власть денег» представило топ-20 кращих програм КСВ, що реалізуються в Україні компаніями-лідерами в своїх галузях.

У новому рейтингу «ВД» представлені топ-20 кращих українських програм КСВ. Йдеться про програми провідних світових компаній, які реалізуються на території України, а також найбільших українських компаній, що поставили собі за мету відповідати найвищим світовим стандартах. Програми учасників рейтингу спрямовані на вдосконалення українського суспільства, на допомогу і підтримку його громадян.

При відборі компаній головним критерієм була наявність як уже реалізованих, так і запланованих програм КСВ. При цьому враховувалися не тільки обсяги інвестицій в ці практики, але і важливість цих проектів для збереження здоров'я українців, підвищення їх освітнього рівня, робота в регіонах, посилення загальнолюдського потенціалу України.

Організатори рейтингу хотіли підкреслити досягнуті позитивні результати компаній, які здійснюють в Україні найкращі програми корпоративної соціальної відповідальності, тому учасники представлені в алфавітному порядку, без ранжирування за номерами.

В роботі компанії ОККО були відзначені результати довгострокового проекту щодо підвищення рівня безпеки на дорогах України «Благаю, живи! Безпека на дорозі», що включає відразу декількох важливих тем.

Так, у 2019 мережу АЗК ОККО закликала водіїв і пішоходів відмовитися від використання смартфонів та інших гаджетів під час дорожнього руху. Клієнти 30 автозаправних комплексів у шести містах проходили спеціально розроблений VR-тест, який показував, до чого може призвести серфінг в інтернеті під час дорожнього руху. Більш 3,4 млн українців взяли участь у проявах проекту.

Роком раніше компанія порушила питання необхідності використання ременя безпеки і дитячих автокрісел, також провела акцію «Здай заглушку - обери життя». В результаті активності з 1079 зібраних заглушок був створений арт-об'єкт - автомобільне крісло в натуральну величину - яке, як нагадування про необхідність пристібатися в авто, ось уже протягом року курсує містами країни.

Також організатори рейтингу відмітили проект зі збору на автозаправних комплексах використаних речей для малозабезпечених верств населення. За чотири роки було зібрано понад 400 т одягу, взуття та інших речей для тих, хто їх потребує.

Окрім ОККО в рейтинг лідерів КСВ увійшли такі компанії, як АСТАРТА, WOG, ДТЕК, EVA, IDS Borjomi Ukraine, Київстар та інші.