
За результатами опитування понад 17 тисяч респондентів в рамках всеукраїнської премії клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence – 2025 ОККО визнано lovemark-компанією – улюбленим брендом серед всіх мереж. Нагородження переможців відбулося 20 червня в Києві.
Дослідження проведено міжнародним агентством 4Service, що спеціалізується на проєктах з оцінки та покращення якості обслуговування клієнтів сервісних компаній. В числі компаній, які також здобули любов та повагу споживачів – Monobank, Сільпо, COMFY, Подорожник, Нова пошта, Київстар, Дія, EVA, Adidas, ROZETKA, Епіцентр, страхова компанія ТАС.
«Стати lovemark — це довгий шлях виникнення емоційного зв’язку з клієнтом, коли люди обирають не просто продукт і сервіс, а цінності. Коли їм відгукується — як ми думаємо, як працюємо, як підтримуємо ЗСУ. Дякуємо кожному за довіру і щодня докладаємо зусиль, щоб її зберегти», — зазначила HRD ОККО Євгенія Кузьминська.